Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Morgon

Allmänt Permalink0

Så nu sover alla i familjen o jag får min lilla egna stund för mig själv..

Vart hamnar man då?
Jo, man börja  med att göra sitt första blogg..
Hur ska det här sluta.. :-)


Jag som älskar att skriva av mig saker o ting.
Kanske inte är så stort intresse för andra, Men ack så skönt att bli av med tankar från hjärnan ..
Så man kan tanka på med nya saker som händer under dagen..

När man är mammaledig, nja så händer det ju inte så mycke.
Men plötsligt så kommer det nya saker från olika håll.

Som att sonen gör som är oväntat.. :-)
Nja borde man gå o sova lite med fästmanen eller börja fixa här hemma?

Blir inget sovande här..
Ses snart igen..

Till top