Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

en till natt..

familj Permalink0

Så är man uppe en natt igen.. börjar få ont i huvudet för man sover så lite.. plus man har ingen mat lust längre.Hmm.. Men idag får jag sovmorgon..
Men har mycke att fixa är inte klar än med allt till julafton.. Men det är inte så mycke kvar..


Lilla tråkig är att Oscar har fått en liten hosta.. Synd om mitt lilla hjärta.. Men han är så mysig när han är lite sjuk för då är han så lugn av sig och man får ta hand om han.. Visst är han mysig annars också.. Men då hoppar han runt så mycke så man får inte ta det lugnt då.. :-)

Anton han hmm borde nog somna snart.. Hoppas jag... men vet att det kommer att ta några timmar till.. morrrrr...


kram kram på er och God Jul..

Till top