Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Var hos BM igår.

familj Permalink0
God morgon.
Var hos BM igår.. Hmm järnvädet hade inte gått upp så mycke som vi hade hoppas på.. Har ju fått järndroppar.. Så mitt järnväde var bara på 108.. hmm.  Man blir ju lite sur på det..
Börjar tro att det är något annat som är fel på mig...

Sen var BT väldigt konstigt.. när jag kom så var den på 138/95 men när jag fick ta det lugnt i en soffa där jag nästan somnade så kom jag ner till 128/83 hmm så jag vet inte riktigt vad man ska tro på..För jag kan ju inte ta det lugnt bara. Har ju mycke att fixa hemma plus har ju en son på snart 17 månader.. Som springer och klättrar runt.. :-)



Sen ska BM träffa läkaren nästa vecka.. Fråga om man ska ta mer prover på mig. O fråga om jag får gå över BF.. :-)
Tänk om läkaren säger att jag ej får gå över tiden.. Då är det inte långt kvar. Har ju börjat bli mega trött igen, varm, törstig..
Blää var inte så smart igår.. Jag borde ta det mer lugnt.. Men när jag väl är i farten så tycker jag om att gå långt.. Så det blev 5 km igår..  Men det tog sina spår på kvällen när man väl kom hem.. Hade mega ont.. Och har det lite idag också..
Men ner på stan ska vi igen.. Men med buss.. :-)

Jag gillar färgen som Oscar får i sitt rum.. Ska ta bilder på det så ni också får se hur det blir till slut..
kram kram på er
Till top