Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Nojig

Allmänt Permalink0
God morgon.

Man är inte alls nojig av sig..
BT har börjat stiga för mig 134/85.. Den som inte fick gå upp.. blää..
Får gå till BM igen på onsdag.. Hoppas hoppas att den är lägre då..
Undrar vad som händer om den inte är det?
Hmm

Jag tycker ju att jag tar det lugnt.. Men tydligen inte... Sen också har jag fått eller hade tandvärk men den är borta.. Men ska till tandläkaren ändå på tisdag... Bläää har lite fobi för det..
Visst borde jag sova nu. Men skulle jag gå till sovrummet.. Skulle lille oscar vakna... Så jag låter dom sova och sen går jag och sover när dom är vakna.. :-)
Jag är så slut...

Skriver mer sen..
kram
Till top