Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

ögon

familj Permalink0
Nu är mina dagar väldigt likt.. Jag känner mig väldigt nära annika lantz bok.. Det är lite som att man själv har skrivit den..
Som hon, idag fick jag sitta eller dom har gjort lite ändringar hos FK..  Man ringer in till dom och har man inte tid (vem har tid att sitta i över 20 min i en telefon kö) så ringer dom upp en.. Så det är väldigt bra..
Sen vad för färg får Anton på sina ögon.. Kan ju snart inte gå runt och säga att han har ibland blåa eller bruna och till och med gröna.. hmm han blir ju  5 månader..
Men kanske det tar tid?
ska fixa lite saker ska ut med mina pojkar nu..
kram kram skriver ner mer sen...
Till top