Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Vad händer idag?

familj Permalink0
Vad händer idag?

Eller vad har hänt nu i helgen, men visst är ju nu söndagen kvar.. :-)
Många tankar som springer runt i huvudet men det är roliga tankar.. Med lite stress.. Men lite härligt också.
Lilla som är stor stress är min klänning jag vill ha som jag måste hitta. Hur och var?
Men hmm undrar hur många vi blir på festen... Men 1 sept är ju här snart när man ska ha svara..
Är lite seg av mig just nu. Var hos en släkting igår som blev 30 dagen innan mig..
Det var så himla härligt att träffa släkt.
För mig är familjen och släkten viktig..
Men blää tror det är dax med att  få i mig lite kaffe och jag får skriva mer ikväll i stället för det blir mycke bla bla får mig.. Plus Anton är inte på humör då kan jag inte tänka..


kram på er
Till top