Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Dec. 30, 2009

familj Permalink0

Fick idag sovmorgon om man nu kan säga det.. Kl 7 gick vi upp.. Plus pojkarna sov bra i natt.. Så lilla jag fick 4 timmar i rad att sova..
Det var ett tag sen.. Annars så är det pauser i sovandet att gå upp och se till dom små..
:-)

Nja idag vad händer.. Har tänkt att gå ut med Oscar, vet det är kallllt ute.. Men vi behöver vara ute lite...
Men man få klä på sig bra..

Jaha, fixade så att Oscar skulle få en film, men vem får sitta och se på den?
Jo, jag igen.. Jag kan snart alla barnfilmer som vi har här hemma..
Men vi ser och hör dom på svenska,finska och engelska..
Bla  fixar mer ikväll i stället när jag kan tänka lite och det inte blir så mycke hopp och svamel från mig..
Ni vet ju hur jag är..
Tänker mycke och svamlar för mycke..

Snart är det här året slut..
Längar och längtar inte till nya året.. Men dock är jag glad över att ha gått ner i vikten och är under 60 kg.. nja nästan.. 59,7 kg.. Men det är ju inte 60 .. :-)
Men det är ju inte viktigt, Finns massa annat i livet som är viktigare..
Kram

Till top