Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

lite

familj Permalink0
Det här året har visst vart ett bra år..

Men det stora för oss var när morfar min far gick bort.. 20 maj...2009..
Inte en rolig dag när polisen ringde på dörren 2 juni 2009..

Sen har vi vart sjuka väligt mycke.. blää morr på det..
Svinpäls som var väldigt mild.. Sen flask krupp på Oscar, sen förkyllningar... Magsjuka.. listan kan bli lång..

Men nästa år ska inget sånt hända.. Utan nästa år  ska bli ett bra år..
Nu vaknade min lille Anton han som inte vill gå i säng fören vid 00:30 tiden..
:-)

Men idag ska vi alla i familjen ut och leka.. Äslkar när det är kallt.. Eller mer att man måste ju ha måste ju klä sig rätt när man är ute.. Då älskar jag när det är kallt.. Man behöver inte fixa sig så mycke.. :-)

Men alla vänner och familj GOTT NYTT ÅR PÅ ER..


kram
Till top