Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

En tråkig mamma

familj Permalink0

blää känner mig som en tråkig mamma.. tycker så synd om Oscar..

Men imorgon ska vi ut.. Hur trött jag än är.. Måste tvinga mig..
kanske man kan gå en liten sväng på ikea och lite sånt.
 Sen på fredag så ska jag försöka gå till öppna förskolan.. Får se hur det kommer att gå. Måste ju ha med mig båda pojkarna.. hmm..

Kanske det funkar, vet inte vad som är bäst. Om man tar syskonvagnen eller enkelvagnen och har lillen i baby björnen?

Jag borde ta mig i kragen och växa upp lite..  Eller dricka mer kaffe och känna mer ork.. Jag känner mig så slut fast jag bara blir 30 i år..

Tycker så synd om min fästman som får stå ut med mig.. Visst blir jag på dåligt hurmör och sånt.. Det är ju han som får höra allt.. Men det är för jag gör ju inget annat än ammar, leker sover.. Ska då inte glöma bort alla blöjor som man fixar..  Som nu ska jag skriva upp Oscar behöver nya blöjor.. Ska inte glöma att köpa det imorgon.. :-)

Men snart är det fest eller dop.. En stressig dag för oss men roligt att träffa lite folk.. Ska nu softa lite.


Någon som har en idé på hur jag blir en mer roligare mamma?


kram kram

Till top