Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Blää dag och en bra dag.

familj Permalink0
Sorgen att min pappa är borta har slagit in på mig nu väldigt hårt.. (idag)..
Gillade inte alls kuraton som BM skickade mig till..
Jag förstår inte hur hon kunde få jobbet som det. Eller så hade hon en väldigt dålig dag idag..
För den jag gick hos när jag hade fått nr1 för att prata igenom förlossningen som inte blev som jag hade tänkt mig..
Hon lyssnade på mig väldigt bra.
Men den här näpp, vill inte gå till henne mer.. För man ska ju inte gå där ifrån och vara ledsen och sur/arg..
Som jag är nu.. Mår ju inte alls bättre tvärtom.

Vad ska man göra?
Man gick ju till henne för man skulle må bättre så mår man blää i stället..
Så sitter man hos henne och öppnar sig och man får ingen hjälp. Mer att om du inte kan se det positiva så kan jag inte hjälpa dig.. Men om jag såg det positiva så skulle jag ju inte behöva gå till henne..
Vad mer sa hon... hmm
Att jag såg bara allt i negativt..
Jag blev så sur på henne att jag höll på att resa mig och gå där ifrån.. Tyckte mer att jag slösade min tid hos henne..
Näpp henne vill jag aldrig mer gå till.. Hon var inte till någon hjälp.
Jag får hitta  en annan att gå till..

Sen det som fick mig att må bättre var en kompis.. Plus har nog hittat min klänning till festen.. :-) Måste bara prova den också.. Håll tummarna att den passar..

Kram (dax att sova innan lillen vaknar)...
Till top