Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Det går om bara vill.....

familj Permalink0
Då var det klart.. Allt från min pappas lägenhet är nu borta.. Mobilen hans är stängd.. Kommer aldrig mer höra hans röst.. Men kommer ändå känna hans närhet och våra stunder vi hade..
Tack pappa för allt..
sov gott.. Fast sova gör du nog inte.. Du håller säkert saker på plats där du är...

Nu håller min gubbe och fixa mitt lilla gym så jag kan träna hemma.. Inte så lätt att göra det när man har 2 små..
Måste gå ner lite tills min fest... Den 19 sept...
Det ska bli så roligt.. Kan ju inte köpa klänning innan jag har gått ner ca 4 kg... minst...

Det härliga idag är att Anton har fått i sig en burk mat idag.. Hurrrrraa.. Det går framåt..
Han kryper fram väldigt fort och går de gör han nog snart också..
Bara inte så fort som jag gjorde de.. För då har jag ca 1 månad på mig att fixa saker och ting.. :-)
Oscars rum går framåt.. Förutom allt som man fixar bort tar han fram.. Men så är det ju och det är hans rum..
Men jag behöver fota rummet  till förskolan.. Men hmm får nog göra det i helgen..
Skriver mer sen..
kram  pusssss
Till top