Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Lite om dagen.

familj Permalink0
Dax för en ny dag .... Får se vad den här dagen ska ge mig eller vad jag ska ge dagen för något.. :-)
Ska först få i mig kaffe.... Det är viktigt för mig. Men det vet ju alla.
Sen pussa på mina älsklingar.
Sen blir det att gå ner på stan har tid att passa blää sånt är inte roligt. Jag gillar fria tider.
När man kan ta saker soft med ro.
Jag måste börja fixa med festen också. Har lite saker som måste bli klart..
Korten är på väg till alla..
Några har inte kommit i väg än. Men det fixar jag med i helgen som är nu..
Blää vill inte att älskling ska börja jobba på måndag vill ha han hemma..
Mycket roligare så.
Men man kan ju inte få allt i livet.
Jobba behöver man göra.

Till ett litet hopp till amningen med Anton.. Aj, jag ska lusta amma han nu. Han Antonio har 4 tänder det säger väl allt..
Har nog slutat blöda..Men det svider..
Monster Anton.. :-)
Men ska nu fixa lite hemma..
Kram
Till top