Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

jag är konstig, (tror jag eller vad, hmm)

familj Permalink0
Är jag konstig?
Hade ju begravning fö rmin far igår.. Men idag har jag haft en väldigt härlig dag med släkten.. Men tror  barn gör så att man glömer bort sånt.. Att man ser framåt..
Som Oscar har nu inte längre sitt fina långa hår.. Det är nu väldigt kort.. Men det är ju så varmt ute så han kan ju inte ha långt hår nu.. Han får ha det sen i vinter i stället.. :-)
Borde jag inte må dåligt.. Det är något som känns nu lätt, inte så tungt längre..
Visst tänker jag på min pappa många gånger om dagen och när det händer något nytt med Oscar eller Anton så vill jag ringa han..
Men kommer då på att han finns inte längre.. Utan han finns bara i  mitt  hjärta och själ..
Visst saknar jag pappa och känner att det är tomt.. Men jag kan allti skriva av mig här.

jag borde nog ta och sova lite nu.. sover dåligt..
kram kram
Till top