Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

bläää

familj Permalink0
Jaha, man kan inte säga att det har vart en hurrra rolig helg..
Blev akut sjuk igår kväll.. spyde och hade onte i magen.. Sen mitt på natten var det Oscars tur så han och jag hade det bläää.. så det blev natt film för oss..
Och vi somnade inte fören vid ca 03:30 tiden...
Nu har det börjat plana ut lite för mig.. feber är nog borta.. Oscar mår mycket bra igen tror jag..
Så idag har jag vart i säng och blääää som Oscar säger..
Sen blev jag sur igen.. Vad som har hänt?
Jo, min mammapening har inte kommit i tid igen..
Kan dom aldrig göra rätt.. Så jag får ringa dom imorgon igen som varje månad..
Den här gången som dom andra gångerna är jag inte glad alls..
Hur svårt kan det vara?
Jag har ju sakt och skrivit hur jag ska ha det.. Men nä det går ju inte att förstå det..
Morrrrrrrrrrrrrrrrrr..

ska nu sova igen..
Andreas ska iväg och jobba imorgon.. Hoppas allt gåra bra för mig och pojkarna.. Och att jag mår mycket bättre imorgon.
kram
Till top