Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

tiden går..

familj Permalink0
För 1 år sen hade jag väldigt roligt vid den här tiden.. Jag blev lite sur på Anton som inte ville komma ut.. Han hade nog väldigt bra..
Så började jag få feber och läkaren fick komma för att se att Anton mådde bra..
Och det gjorde han.. så sa dom att kommer han inte ut snart så får vi börja tänka på kejsarsnitt.. Men näpp jag fick rätt.. Fick rätt på att det blev en liten fredagsbarn som Oscar också är.. Mycke bra..
Men han kom ut till slut..
Så imorgon så fyller Anton 1 år.. Min lille.. Han har blivit så stor...
Det är nog bara jag som sitter och väntar in att lillen blir 1 år nu.. 1 timme kvar..
Lite tråkigt........... Idag fick Alma somna in.. Det var pappas katt.. Hon var väldigt sjuk.. Hade max haft 1 månad kvar att leva.. Så vi gjorde rätt.. Men nu känns det lite tomt igen..
Men blää är också mega sur på en viss idiot som inte kan ringa och få all info.. Utan gå efter vad han tror är rätt..
Men idioten han tror så mycke och har gjort så många tjänster fel eller lag fel som man kan säga då sånt som är i svenska lagar... Hmm vill inte säga för mycke..
Men morrrrrrrrrrrrrrrrrr på det..
Vill ju få ett slut. Men det tar sin tid..

Väntar på att klockan ska bli en ny dag.. väntar och väntar..

nja nu är det en ny dag 28 nov nu kan man säga att Anton är 1 år.. Men egentligen så är han inte född än, för han kom ut ca 01:35 ca.... 

Men ska nu sova så man kan leka myck imorgon..

kram kram
Till top