Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Vabbar... hmmm

familj Permalink0
Idag blev det roligt måste vabba.. Hmm sista april och allt men tur dom inte är så sjuka att man inte kan gå ut med dom i vagnen..
För jag måste till läkare idag och ta bort stygen också.. Sen ska jag köpa något gott till oss för kvällen..
Om dom små inte är för sjuka så kanske man kan gå och se på en brasa. Men får se..
Sen blää har jag en mega hosta och min röst som är hes.. Hmm ska man prata med läkaren om det ? för den har vart konstig nu i en vecka...
Jag tror till och med att Antonio har vaknat upp ... Väldigt glad  låter han också.. :-)
oj, då när man jobbar så mycke som man gör så missar man väldigt mycke av det viktiga.. Mina pojkar..
Oscar han pratar väldigt mycke om allt..

Vet ni vad, de är nog dax att få fart på den här nya dagen också fast lite sjukdomar och allt..
Ses nog snart igen...
kram
Till top