Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

skola plus lite annat blaha från mig..

familj Permalink0
Är lite sur just nu..
Men får se om det fixar sig... Hoppas Annars så kommer jag allti komma sent till skolan... Hmm
Hur man ska lösa det problemet som är vet jag inte riktigt..
Men inget man kan göra åt just nu..
Men imorgon.. Kanske...


Skolan... hmm ... Är tur inte själv med att vara rädd för dom dära stora maskinerna som vi kommer att hålla på med..  De är lite svårt med rittningarna som vi  håller på med.. Men så är det ju första gången jag går in i något så djupt..
Men det är väldigt härligt att man är på rätt väg och att min älskling och jag är inte men ändå så långt ifrån.. ( om att hålla på med rittningar och jag kan fråga han om saker och ting.. För han kan ju sånt.. Han har eller jobbar ju med det.. )
Om jag får gissa.. :-)
Men att känna att man är på rätt väg och att mitt egna kan ta sin lilla start snart är bara att önska sig..
nja jag borde sova snart... ska ju upp tidigt..

Kram kram
Till top