Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Inte nöjd..

familj Permalink0
Gillade idéen att man skulle hamra vid 21:25 tiden på kvällen..
Gissa vem som blev rädd.... Jo, Anton som inte hade somnat och som ska sova första natten i sitt rum..
Han kom rädd springade ut från rummet.. Och sa " jag vill inte sova, sova på soffan"
Fick lugna ner han men min hjälp hjälpte ikke.. Utan han ville att pappa skulle komma.. Men han höll på att natta Oscar som hörde att dom hamrade.. Och han frågade " vad är det?"
Gissa om jag var nöjd och glad..
Det kanske inte var mycke hamrande, kanske 3 slag.. Men det räcker för att barn ska bli rädda och att vakna till..  När man håller på att sova..
Så surt..
Men vi får se hur det kommer att gå i natt..
Bra hoppas man.. Så man kan fixa till i vårt sovrum också..
 Man borde bo i hus....
men jaja, nu ska jag läsa lite bloggar..
kram på er..
Till top