Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Lite soft...

familj Permalink0
Att man börjar jobba på tisdag är ju inte mitt stora nöje.. Men vad ska man göra.. Måste ju jobba lite...Men har som tur mammadagar kvar.. så dom kommer jag ju ta ut lite också..
Men får se när..
Anton fixar förskolan bra.. Han börjar bli så stor.. Oscar han lär sig så mycke nytt..
Jag måste nog gå in mina nya skor som jag ska ha på  jobbet.. 
Det var inte lätt att hitta svarta sköna skor som man kan springa i på jobbet..
Men jag tror jag har hittat ett par.. får se på tisdag.. Men vilke träning jag det kommer att bli att vara tillbaka till jobbet..
Hoppas på lite saker men man ska aldrig hoppas för mycke för då slår det inte in..

Men blää vad jag är trött och seg. Men inget att göra åt.. Vill ju inte störa mamma min hon måste ju bli frisk först innan man kommer ditt..
Jag som behöver sova ut lite.. Men får nog fixa det på något att viss.. Andreas får väl åka iväg med pojkarna imorgon.. Så jag får tillbaka lite sömn..

Men härligt med att det är fredag och familjen ska softa ikväll.. Det är inte lätt det här med maten..  Men något fixar man.. :-)

nä ska nu fixa med alla leksaker som är runt mig här..
Så det blir lite mer mysigt här hemma ikväll..
SKa fixa myshög framför soffan med massa kuddar och filtar för dom små.
Har ju igen köpt nya kuddar till Oscars rum. Jag fick tummen upp för dom av honom..Jag älskar att ha massa kuddar och sånt. ska fota dom sen..
kram ses vi sen?
Till top