Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

morgon....

familj Permalink0
Mamma är lite trött, det kan vara så när man är en mamma..
Oscar frågade om jag ville ha korvmacka..Det är frukosdax för han just nu..
Natten har inte vart så bra.. Tror lille Anton har åkte på falskkrupp.. Han är så himla hes och har hosta..
Får se vad som händer idag..
Måste ut med dom små så dom får frisk luft..
Det är ju bra att vara ute..
Men varför man är vaken nu  eller för alla är vakna utom Anton är också för brandlarmet batteri var slut så den pepp till så där som dom gör.. Morr det störde mig..
Men nu gör älskling kaffe till mig.. :-)
Så här är det nu morgon..
Oscar sov utan napp i natt igen.. :-)
Han har bara en napp för han ska sluta.. Lille Anton använder inte alls napp.. Så det går enkelt att sluta här hemma..

Jag har nog kommit fram till att jag ska plugga distans.. Så jag kan vara hemma med mina små.. Jag tycker det är viktigt att få vara med dom så mycke man kan..
Så vad sägs om att jobba bara 50% i stället och plugga resten?
Dax att börja den här morgonen..
Med min härliga familj.. Puss på er..

Till top