Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

chanel

mode/ inredning. Permalink0

Vad har hänt?
Vad tänker du på när man säger chanel?
Inte tror jag du tänker på en kvinna som arbetade hårt för att nå sin dröm..
Efter jag såg filmen så vill jag bli som hon.
Hmm jag vill bli en ny coco chanel, en som är lika stark som hon var.. En som gick efter sina drömmar och van..

Hur många är det som vet grunden av hur hårt hon jobbade?
Hur hennes liv vände och vände..
Jag ska läsa mer om vad som har hänt med företaget hennes.. För jag tycker att grundrecepten är inte det samma som det var för..
Men kanske det är.. Måste läsa lite mer om det..
Men just nu ska jag göra lite undervärk på Ikea med min syster och hennes lilla Ella-Laura som kommer att få veta att vi kvinnor i släkten jobbar hårt för att nå våra mål.. :-)

kram

Till top