Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

ikea köp..

familj Permalink0
Nu kanske vi har hittat rätt..
Kanske blir det den här sängen..
BRIMNES Sängstomme med förvaring vit Längd: 206 cm Bredd: 188 cm Höjd: 47 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 180 cm
Men de ska bli en sänggavel till den också.. Fixa upp den lite så den blir lite mer vår.. :-)
MJÄLLBY Doftljus i kruka blandade färger Höjd: 5 cm
Ett sånt här ljus hängde med mig hem idag.. Som är i sovrummet...
Sen lite mer  ljus också.. Samlar in till hösten...
Sen så köpte jag lite mer också.. som gardiner till sovrummet...
Nu är det bara att fixa till det lite mer här hemma..
Innan älskling börjar jobba för sen är det lite kört... Men så är det ju.. :-)

kram kram
Till top