Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

min mobil är död...

familj Permalink0
Vet inte om jag ska gråtttta eller skrattttta..
Vår härliga son på 3 år fick en sån rolig idé att släng mobilen min i toan..
Mobilen har jag väl hmm haft i ca 1 månad.. Och inte nog med det är man i en stad jag inte känner till men allt stänger typ klockan 18 här.. morrr igen..
Älskling har visa-kortet och allt så kan inte lämna rummet med pojkarna för då kommer vi ju inte hitta varandra plus jag behöver ju pengar och id-kortet mitt.. morrr igen..
Inget är som man önskade just nu..
Jaha visst viste jag att resan skulle vara en prövning..
Men inte så här stor.. Morrr igen..
Just nu vill jag bara stänga in mig i ett mörkt rum eller kanske inte i ett mörkt rum ... menstänga in mig och bara gråttta av mig och sen låta mig tänka ut hur man ska göra..
Det är nu lite synd om pojkarna..

morrr igen..

Till top