Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

lite morr just nu..

familj Permalink0
sådär nu är man här på kvälls kvisten igen och tänker.. Visst är det ovanligt.. Jag hade tänkt att få bort lite från hjärnan men så fort man ska få bort något så kommer det något nytt som man ska lära sig.. Roligt men just nu ack så jobbigt..
Men säger bara att det är tur att man har påsklov.. Får umgås med familjen mycke så himla härligt..
Lördag den 3 april fyller min lillasyster år.. Men kanske man ska sluta säga lillasyster nu när hon är så stor som snart 28 år.. Men ändå är hon ju min kära lillasyster..
Ska bli väldigt härligt att komma hem till syster.. Kusinerna ska leka och vara vilda.. :-)
Så det blir massa roliga foton på lördag..
Men tur jag  har som får umgås så mycke med släkten/familjen..

Jaha nyss fick jag veta igenom FB att dom inte vissar DH ikväll.. morr nu när jag är ledig Så man är ju lite sur som en citron just nu.

skriver mer sen. inte lätt att skriva när man inte har en sovande Oscar uten en Oscar som vill ha alla sina böcker i soffan..
Men Anton sover..

kram kram
Till top