Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

pulka i parken hem..

familj Permalink0
Mini är hos mummu för han är sjuk och jag ska kunna gå i skolan och älskling ska kunna jobba..
Oscar är ju  frisk..
Jag skulle vilja sova och något mer jo sova..
Men ack det går ju inte..
Jag hämtade hem Oscar i pulka.. Väldigt härligt och mysigt.. Så vi tog en extra runda i parken.. Men sen ville Oscar in.. Men jag kunde vara ute lite längre..
Det var nog en bra idé att gå in när man inte är 100 % frisk.
När kommer man bli frisk?
Vad är jag nu 4:e veckan eller vad... Inget hjälper eller kanske ta det lugnt och vara i säng skulle hjälpa..
Men det har jag ju inte tid med..
Kanske runt jul..
Men nu ska jag softa och ta det lugnt..
kram

Till top