Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Grattis till mig..

familj Permalink0

Grattis till mig själv som idag fyller år..
Idag ska man njuta av att gå på WW med syster.. Ett nytt gym som öppnar där jag tränar.
Det ska bli härligt att få egen tid med syster.
För Anton vaknade inte på bästa humöret men det gjorde Oscar som gulligt sjöng för mig och det gjorde älskling också.
Sen ikväll ska jag själv iväg och fira alltså gå på en fest.. EN vän har fyllt 30 år och har festen ikväll.. Så då ska jag har min Barcelona klänning som jag köpte där nere.. Den är lite kort kort.. Men den sitter väldigt bra.. Så vill ha den innan det blir för kallt att ha den på mig..
Foton kommer sen..
Nu ska man fira lite mer och njuta av att det är min dag.. :-)
kram
Till top