Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Rosé

familj Permalink0



Det var så gott..



Men jag måste säga att livet är väldigt svårt och jobbigt just nu.. Men ska inte klaga man kan ju ha värre än man har det.
De är inte för jag fyllde år igår som allt det jobbiga kom. Utan det har växt fram. Och jag vill bara slänga mig ner på slängen och sova gråta. Men vad hjälper det.
Men snart är det väl över och man har en frisk man?
Fast han inte är döende så tar hans sjukdom på mina krafter nu. Fast jag inte vill säga det högt för då sjunker jag.
Så det var härligt igår att vara med vänner och njuta att få i sig lite rosé. Som inte händer ofta bara sisdär 1 gång om året..
kram på er
Till top