Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

blandat

familj Permalink2
Man är ganska slut av att jobba. Men idag/kväll är sista passet på jobbet..
Sen nästa år börjar jag ett nytt jobb.. Då kommer jag vara nära familjen igen. De är något vi tycker om..
Jag vill ju träffa familjen också.. Sluta pendla..

Men här är lite kort..




Älsklingar har gjort tavlan.. Den som är brun/röd.... :-)
Pojkarna och jag väntar på bussen vi är på väg till farmor och farfar..

På väg till förskolan så har vi så härligt att se solen gå upp... De är så härligt..


Men nu är det kaffe för mig.. Sen snart iväg och köra sista passet..


Gott Nytt på er alla.. Ses snart igen.
kram

#1 - - Pernilla Wallette:

Åh, så fint ni har det. Vad kul med nytt jobb o närmre familjen. Lycka till med det,



kram o gott nytt år, nilla

#2 - - jessica:

kikar in, såg din länk på familjeliv

Till top