Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Hjärnan rullar på..

Skola Permalink0

Hmm
Undrar om jag spårar ur och gör saker för svårt.
Just nu när jag fixar med läxan.
Från att söka på massmedia och få en förklaring på vad som klumpen innehåller så har jag kommit in på Bonnier.
Väl där så kom jag in till Sara Szyber.
Och då började hjärnan tänka lite på min andra blogg och vad jag ska skriva och fixa där.
Så är hjärnan igång med många saker och inte alls inne på läxa eller kanske inte så långt bort.
:-)


Undrar över en liten sak.. Varför skriver man presstöd med 2 S .. Men press skriver man också med 2 S.
Men stöd skriver man med 1 S.. Borde inte presstöd skriva med 3 S.  eller är det med vokaler och sånt som styr hur man ska skriva? :-)
Kram

Till top