Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

skulle behöva..

mode/ inredning. Permalink0

Funderar lite över saker och ting.
Hur ska jag få in träningen idag? Inte för de är så viktigt utan skolan är de viktiga idag och att vara ute med familjen. Sen vill jag hinna med att fixa hemma. I sovrummet så önskar jag mig en ny lampa. Snart slänger jag bort lampan vi har. Den passar inte in alls i sovrummet. Sen vill jag hinna med att måla stolen vår gul som ska vara i sovrummet. De blir många härliga färger här inne.. (sitter i sovrummet och skriver).

Man önskar ju sig också en ny garderob. Men det får nog vänta och man har ju orkat med att vänta i sisdär i 3 år och varför då inte vänta lite till.. Och ta det som är lite viktigt först.. :-)

Vad står på er lista som nr1 som viktigt att fixa hemma?

 

Till top