Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Så trött

familj Permalink0
Så nu har Anton fyllt 3 år och det firade vi länge och mycke.
Han blev och är så glad över allt han har fått.. Dagen efter alltså i måndags så ville han inte gå till förskolan. Han ville vara hemma och leka. :-)
Men jag fick iväg pojkarna till förskolan..
Hur det är med mig? Jag är så himla trött och idag är jag så trött att jag inte kommer iväg till skolan. Men ack vilken ångest jag har av det. Men jag kan inte hålla mig vaken.
Men tur kan jag fixa skol saker hemma. Som att ritta klart ett fönster och läsa och lära mig mer om det.
Sen har man ju projekt jobbet kvar att skriva också.
Hmm
Inte lätt när det finns så mycket roligt att skriva om. Och mycke man vill lära sig om.
Men kanske jag hinner med lite annat också? vem vet.
Men hur har ni det vänner?
kram
Till top