Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

slut... :-(

familj Permalink0
Tiden gick fort.. Kommer att sakna praktiken. Cykla tidigt på morgonen och sen komma till härliga praktiken att få lära sig om saker och ting som jag älskar..
Men så imorgon är det sista dagen.. Så sorligt.. Kommer att sakna. Men kommer ju att se dom när jag sen är på mitt vanliga jobb.. Vi får se vad som händer..
Men det finns ju inget slut utan en början. :-)
Men om jag inte har sakt det innan så ser det bra ut för min älskling.. Som vi ser det så kanske han blir den andra i Uppsala som blir frisk från sin sjukdom. Hoppas.. Men det än förtidigt att se om det blir så.. Men vi tror på det. Men vet ni vad... Nu ska jag se på tv.. kram 
Till top