Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

aj, magkatarrrrrr

familj Permalink0

Inte alls så roligt alls.. Har i några veckor haft magkatarr.. Och idag känns det väldigt jobbigt..
men det ska inte förstöra min dag alls.. nej då. livet går vidare ändå.
Att man väljer och väljer inte med saker i livet så väljer man sig själv hur man vill leva och vad för val man tar.
nu tar jag valet att ta medicin och se om det funkar för min mage så jag kan ha en bra söndag med familjen.
Kanske man kan tvätta fönster så man ser ut. :-)
Kram

Symtom på magkatarr

  • Smärta eller obehag i övre delen av magen
  • Tidig mättnadskänsla vid måltid
  • Hungersugningar i magtrakten
  • Känsla av uppkördhet
  • Illamående och rapningar
  • Halsbränna
  • Smärta som kan sträcka sig utåt ryggen
  • Känsla av bullrig och gasig mage, i synnerhet efter måltid
Till top