Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Jag sjuk...

familj Permalink0
OM det var jobbigt när barnen var sjuka så var det mer jobbigt nu när jag är sjuk. Men ack jag ska jobba ändå. Gjorde det igår men då hade jag hjälp idag ska jag fixa det själv.. Med en mega förkylning i kroppen. Hoppas det går. Så treo och lite kaffe får nog fart på mig. :-)
Annars händer det inte så mycke.
Eller jo, barnen kommer att få hemspråk varannan torsdag. Inte så nöjd att det inte är varje men bättre än inget. Så det blir nog bättre i höst.
Barnen är jätte glada.
Sen har snön börjat att gå bort och det känns lite mer som vår ute..
Imorgon är det dags om man har ork att fixa lite på balkongen om man inte ska ta all kraft och gå på bio med familjen. Hmm jag tror mer på det.
För då får vi 2 glada pojkar.. :-)
Så härligt att se sina barn så glada..
dags att fixa mig till jobbet..

kram
Till top