Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Måndag

familj Permalink0
De går ju inte så bra. Jag glömmer ju bort att blogga eller tiden är inte med mig på att sitta ner och skriva. Men så händer det ju inte så mycke.

Jag och vår Oscar 4 år.  Vi övar. fast han kan åka själv.. :-)


Varför jag inte har så mycke data tid är för jag sitter inte här så mycke längre.. För jag håller på att virka en matta..



Men det som har hänt.
Anton är allergisk mot ingefära.. VI var på akuten med han i onsdags.. Synd om lillen. Men nu mår han bra och eksem som han hade är borta. Så nu är hans hy fin igen..
Salvor har ju inte hjälpt så mycke och läkaren älskling träffade på akuten sa att Anton är pollen allergiker också.. Så bara att boka tid och få veta vilken pollen det är.
Så katt,häst, ingefära vet vi..
nu ska jag virka.
kram


Till top