Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Hinna med

familj Permalink0
 
jaha då är det inte långt kvar och man är ledig snart igen. Först ska jag ha ledighet med familjen och sen när älskling börjar jobba igen. så kommer jag att börja fixa här hemma och med lite annat.. :-)
Livet vänder och ödet väljer. Ibland går det som man har tänkt sig och ibland så får man lite överaskningar som är bra och dåligt.
Men ska njuta av att hinna med allt jag vill hinna med. :-)
Kanske hinna läsa en bra bok. Hmm Bara för mig att välje jag har en hög.  Som väntar på mig här hemma. Men så har jag lite andra högar som väntar på mig också.
Men vi börjar med att sova lite och ta en ny dag imorgon.
Vet ju aldrig vad som händer.
Så ta hand om er och le,hjälp andra så ses vi snart igen.
Kram
Till top