Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

argumenterande text och dyslexiker

Skola, forskning Permalink0
Jag har upptäckt att jag är mega dålig på något. Jag är ändå en som kan vända på det och se det posotiva i det.
Då har jag ju chansen att lära mig något nytt och utveckla mig..
Man kan inte vara bra på allt.  Vad jobbigt om man var bra på allt.
Men då är väl du vad är det som jag skriver om som jag ska bli bättre på.
Jo, argumenterande text  http://svenska123.se/index.php?option=com_content&view=article&id=56:hur-goer-jag-foer-att-skriva-en-argumenterande-text&catid=38:arg1&Itemid=98
 
  Jag är så dålig på det och inte så konstigt när man är dyslexiker. Jag får jobba väldigt hårt och mycke. Men som sakt man kan inte vara bra på allt. Och det bästa i det här är att jag kan lära mig och bara öva och öva. Så man kanske får in det i huvudet.
Det ska ju inte vara lätt med saker och ting så är det ju bara.
:)
Men så ska jag ju inte bli en författare,journalist  något sånt.. Jag kommer att jobba med mina händer och låta livet vara min kreativitet. Så som jag är så slog jag upp ordet och inte passade det in på mig. Kreativitet är en metod för problemlösning.  http://sv.wikipedia.org/wiki/Kreativitet.
Men nu ska jag softa ner med familjen..
Det är inte slut på lärandet. Utan kommer att forska mer och lära mig.
Ses snart.. kram
 
 
Till top