Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

jobb nu tack

familj, foton Permalink0
Ja då är det ny vecka med en vecka som börjar med härliga fröken sol.. Nja varmt ute, nja det kan man inte säga att de är..Men en liten promenad på som sagt ca 3 km.. Ingen träning men rörde på mig.. :) så man inte bara gick hem och satte sig framför datorn.
Vad har hänt? Nja det händer inte så mycket men jag behöver ett jobbb nuuuuu..
Tack.
De är lite eller väldigt segt att inte ha jobb.. Varför är det så svårt att få ett jobb? Hur många olika cv/personliga brev ska man skriva tills man får ett jobb?
Har nog sökt 100 jobb...eller nog mer..
Men är det inte min tur nu? Säg att det är min tur nu..
Annars får man hålla på med mina små hobbyn som jag har foto, möbler,inredning, sy och pyssla sånt..
Men tur har jag som har pojkarna i mitt liv..
kram
Till top