Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

söka jobb..

familj, foton Permalink0
Glömde ju lite bort att skriva att 8 mars för 4 år sen gifte sig min man och jag.. Så vi firade 4 år då... Och nu på tisdag 19 mars firar vi som ett par i 8 år... :)
Men får fira det själv.. För älskling är borta med jobb.. :( Men det firar vi sen lite extra helgen som kommer.. Då har vi barnvakt.. Till och med över natten.. Vi ska ut och äta och sen gå på bio.. Vi älskar att se filmer men undrar hur det ska gå. Jag som somnar så fort.. Får nog dricka kaffe sen den dagen så man håller sig vaken..
Nja annars har det väl inte hänt så mycket..
Jag söker och söker jobb.. Energin min går upp och ner.. Synd om familjen.. Varför ska det vara så svårt att få ett jobb för mig? Jag har skrivit om mitt perssonliga brev många gånger och man får inte tack alls att man har sökt jobb hos dom man söker.
Men ska nu skriva om igen.... Så vi ses..
kram
 
Jo en sak har hänt som gör mig glad.. Har sålt 2 foton igen...  :) Något kan man...
Till top