Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

soligt ute

familj Permalink0
Ibland går det som man vill och ibland inte.. Nu är det bara att vänta och hoppas på att det är min tur och håll tummarna för mig.. Jag behöver all tur jag kan få just nu... Och min man också..
:)
Igår kom vi hem sent och idag valde jag och små pojkarna att ha lite sovmorgon och inte stressa.. Är hemma och har sökt 2 st jobb.. Bara att hålla tummarna att de är min tur nu.. Har också njutigt av en kopp kaffe ute i solen.. Ja det är härligt soligt ute.. Man kan ju inget annat än bli glad av fröken sol..
Hoppas det är bra med er alla där ute och att ni njuter av alla små och stora stunder ni har..
Kram
Till top