Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Gräsänka och stark.

familj, mode/ inredning. Permalink0
 
 
 
 
 
Äntligen är den här jobbiga veckan snart slut... Är gräsänka och tar hand om allt här hemma. Och där i mellan pluggar jag och söker jobb.. Jobb går före plugg...
Ett jobb är viktigt för mig att få/söka.
Men annars är jag som sakt väldigt stark som fixar mån-fre..
Som gräsänka..
Jag är stark och det finns inga hinder som är stora nog att fixa..
Jag är stark..
Men ack så skönt nu att det är fredag och ikväll kommer älskling hem och jag kan softa ner lite..
Men innan dess så ska jag fixa det fint här hemma...
Så älskling kan leka/läsa eller bara prata med pojkarna..
Ta igen allt som dom har missat.. Sen imorgon är det min tur att ha älskling för mig själv...
Vi har barnvakt lördag och söndag..
Tid för oss själva och fira att vi har vart ett par i 8 år och gifta i 4 år..
4 år som gifta.. Var tog tiden vägen?
Det gick fort.. :) Livet är bra fast man inte har ett jobb.
. Det fixar sig nog snart.
. Annars så får jag ta tag i mina hobbysar..
Kram på er
 
 
 
 
 
 
 
Till top