Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Hejsan igen vänner

familj Permalink0
Hejsan
Här är man igen och saker och ting har hänt i livet som man inte tänkte sig.
Att jag inte har skrivit eller vart här på länge har vart lite så att man inte har haft tid och inte har jag tid nu häller.. Men kommer åter igen börja med att skriva igen. Här om det är nu ok vänner.. :)
Lite fort jag sitter igen i skolan.. Jag pluggar nu igen. Så flyttade vi till en nu stad/by eller vad man nu säger om stället.. :)
Bor nu äntligen i hus och mannen behöver inte resa bort längre. Utan han har ett jobb på plats.. Så himla härligt.
Men det är inte så lätt alls.. Här känner jag ingen  eller nja lite svagt de jag pluggar med. Men vi står annars på egna ben och ingen barnvakt här när om vi skulle behöva det. Så som vi har haft för.
Men jag skriver mer sen..  Men som jag är tillbaka här igen..
Kram
Till top