Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Det gick fort.

familj, foton Permalink0
Så gick den härliga sommaren så fort att man undrar ju lite vad har man gjort. Men den här sommaren har vart så himla underbar och är nu inne på sista veckan.. Har haft det så lyxigt att man har vart hemma med barnen i 10 veckor.. Men så har man vart hemma så i ca 7 år i rad. Jo jag har haft jobb men haft mammadagar att ta ut och semmesterdagar. :) gäller att planera. 
Lite foton från sommaren. Mina egna foton. 
Vad har man gjort den här sommaren? Som vanligt var vi i härliga Åre och börjar få med oss lite släkt också. Så härligt roligt har vi där uppe och vi trivs så himla bra där. Varje gång vi åker ditt upp så undrar vi varför bor vi inte här? Men vi bor ju så himla bra här i vårt hus och barnen trivs så bra och är så lyckliga här. Vi har nära till naturen. Men sommaren javisst ja, jag gick upp åreberget till åreskutan. Trodde aldrig att det skulle ske så här tidigt. Trodde det skulle ske om några år när barnen är störe och de skulle gå med oss upp.. Vet ni nu fick jag blodad tand på att gå upp för berg. Så vad för berg kan jag gå upp ? hmm..  
Veckan där uppe i Åre gick tok för fort. Men sen åkte vi upp till boden. Vad ska man säga om stället? Ja och nej. Härligt ställe att besöka men bo nej. Förlångt från släkten. Men vi hade det väldigt bra där uppe. Men sen saknade jag att vara hemma.. Ta hand om trädgården och mina chiliväxter.. De behöver ju min kärlek. :) 
visst har man gjort små utflykter runt om här vi bor också.. Carl Larsson gården och sånt.. 
Men nu ska jag softa ner i soffan med min kopp kaffe och njuta av dagen som kommer. 
Kram på er
 
Till top