Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

en olycka kommer inte ensam.

Allmänt, foton Permalink0
Hejsan
Idag ska det ju vara min dag och ja nja det är ju det idag blir man 35 år. Dagen började väldigt bra. Med sång och kaffe från mina pojkar. Som blev sura att de inte fick vara lediga idag. Men skolan är viktigt.. Så jag hade min planering fylld med massa saker. Skulle fixa disken. Men där vände det. Diskmaskinen gick sönder. Så som jag vet så kommer aldrig en olycka ensam utan 3 ting ska ju hända innan det kommer att vända. Jag börjar bli lite nojig på att gå till frisören idag. Ska färga och slinga håret. Är det då de kommer att gå fel? Eller kommer tvättmaskinen att gå sönder?
Så jag blev lite låg just nu..
blää..
kram
Till top