Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

hitta sitt hem

Skola Permalink0
Man kan inte mer än säga att det är väldigt skönt att det är helg och att den är så himla välkommen...
Jag behöver vara runt folk som just nu ger mig energi. Hoppas den här helgen gör det.. Jag kommer att blåsa bort allt det negativa som är runt mig och få in det positiva. Njut av det bästa.
Har ni någon gång känt att det är bara tar stop och att man får nog av allt som är runt om kring dig och bara vill ha en paus för att hitta och känna sig själv? Nu menar jag inte att jag vill få bort min familj och släkt.. För dom älskar jag väldigt mycket.
Bara så man behöver en paus och andas hitta tillbaka till rätt spår. Känns som det här året har vart på en sån fart att jag har inte hunnit
att andas. Fast hade ju en paus i sommar.. Som jag älskade..
Men skolan har tagit så stor plats och jag har inte hittat mitt rätta spår där. Men när jag är ute på pratiken så känner jag mig så hemma. Jag kan då vara mig själv. hm
nja vi ses
kram
Till top