Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

olika svårt.

Allmänt, foton Permalink0
 
Att dagarna går fort det vet ju vi alla.. O har börjat skolan A går förskoleklass. Jag är tillbaka till skolan och det ska bara gå. Det finns inga hinder bara möjligheter. Eller hur nu man ska säga/skriva. Livet kan vara svårt och hårt. Det ska inte vara lätt. Om det vore lätt så skulle man ju inte lära sig något. Håller jag som vanligt och svamlar med saker och ting. En sak vet jag. Jag ger inte upp. För jag vill leva och ger inte upp livet för det är svårt. Vägarna är olika svåra och på vägarna så lär man sig allt möjligt.
Kram på er
Fotona är mina egna och jag kommer att ha med de på en utställning i Ludvika biblotek nu i sept månad. 
Till top