Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

ca 16000 steg

Träning Permalink1
Min träning igår fixade jag mina steg ca 16000 steg.. Jag ska gå ner i vikt så är det bara.. I sommar ska jag kunna ha mina kläder igen... Annars blir jag sur och ledsen men det är jag ändå... För jag har aldrig
vägt så här mycket i mitt liv.. Eller jo när jag väntade Anton då gick jag upp till 82 kg.. 20 kg gick jag upp och sen gick jag ner 22 kg... Och nu är jag upp 12 kg.. Hur det har gått till vet jag inte.. För jag rör på mig och går på gym.. Sitter inte ner så ofta.. Bara i skolan.. Men annars rör jag mig mycket. Jajja ner i vikt ska jag och det är ett måste så jag mår bra igen..
Måste ner runt höfterna och rumpan ca 10 cm ska bort där. Hur jag ska fixa det vet jag inte.. För mig är det ett svårt område att jobba bort..
Men hoppas på att fixa det..
I år ska jag springa minst 4 lopp.. Hurraa..
kram
#1 - - Helen i Vilrummet:

Tydliga mål hjälper dig att nå resultat. Kanske göra något åt kosten? Själv åt jag enligt 5:2 under en period och det gav en kickstart. Jag tror på dig! Heja heja!
Kram Helen

Svar: Tack... Håller på sakta att fixa med kosten också.. Har vart ite osäker på vilken metod jag ska ta. Måste läsa på lite mer om det.. :)kram
hannaofamiljen.blogg.se

Till top