Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

ca 13 km

Träning, familj Permalink0
Hejsan vänner.
Igår blev det ca 13 km på löpbandet på gymmet. Fast jag inte hade lusten alls att träna så åkte jag ner till gymmet ändå.. Man kan ju inte alltid ha lusten.. Ska ju nå mitt resultat och vad vågen sa idag säger den inte imorgon. Men idag sa den 70 kg. Hmm hoppas på att det stämmer att jag är på väg neråt. Hoppas hoppas.. Men ack jag syndade igår och fick i mig tortilla bröd. Fy på mig.. Men det tar ju tid att ändra maten för mig.. Men är på god väg.. Så nu är det gröt frukost för mig och kaffe.. Ja kaffe kan jag inte vara borta från...
Idag blir det ingen träning. Utan det blir städa huset.. Ett rum i taget.. Sen ska jag också gå igenom pojkarnas kläder. Min stora pojke på 7 år han växer och måste ha nya kläder. Ska se vad som behövs. Lilleman kan ärva just nu.. :)
Nu ska jag äta min gröt innan den blir kall..
kram på er
Till top