Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

går in i en ny värld med kunskap

Träning, familj Permalink0
Hejsan vänner.
Nja det här med mat tar ju så mycket tid av mitt liv.. Lite jobbigt är det. Man ska ju äta så mycket och jag hinner inte det alltid. Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag sen kanske någon frukt för jag får sån kräving av något söt på kvällen.. Vad blir det då för fel på maten man äter? Om man vill ha något söt på kvällen.. Jag som inte alls äter godis blev så himla sugen på choklad igår kväll..
Men tog två små fröknäck med lite philadelfiaost på.. Nja inte det bästa men det hjälpte lite..
Jag har det svårt att få kroppen att vara i balans med maten. Söt , salt och syrligt. Hur gör man?
Det är som att man går in i en ny värld med kunskap och lärandeprocess. Man kan ju inte kunna allt . Det är lite det här med mig är att våga fråga om hjälp eller bara fråga om hjälp och blotta sin själ. Det är ju så svårt och bara så himla svårt. Jag är nog som ett litet barn som säger att jag kan själv. Men det är ju bara idiotisk av mig. Jag kan ju inte allt själv och man lär sig ju av andra. Det är ju så man går framåt av utveckling växa. Idag får jag ta nya tag och hoppas på att till helgen att jag kommer under 70 kg. Håll alla tummar.
Kram på er
Till top