Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Planering

Träning, familj Permalink2
 
Blir lite pauser ibland. Varför? Nja skolan tar sin tid. Sen har jag kommit igång med min träning nu på allvar. Eller nja nu överdriver väl jag lite. Jag är på gymmet 2 gånger i veckan och springer ca 14 km varje gång. Inte så mycket. Sen skulle jag vara där idag och nå målet 16 km. Men det blir inte alltid som man har tänkt eller planerat när man har barn. Det kan komma små hinder då.. Som idag. Jag hade klätt på mig mina tränings kläder och idag skulle jag ha tränat och sen pluggat till tentan på torsdag. Men så här är det i ställe. Stora pojken vaknade med mega hosta som han hade rökt i flera år. Funderingar om det är allergin som spökar igen.
Men sitter nu hemma. Plugga kan jag göra och träna blir en annan form här hemma i stället. Imorgon blir det gymmet innan skolan. Har små funderingar om jag ska byta gym. Som jag också hade tänkt att fixa idag. eller skulle ha besökt de nya gymmet.
Men som sagt så kan man inte alltid planera in en dag när man har barn. Det kommer små och stora överraskningar som är välkomna.
Så nu blir det att fixa till anteckningarna till tentan på torsdag.
De kan jag planera till.. :)
kram på er
#1 - - Anonym:

Ja, det stämmer precis :)
Det är svårt att planera varedan när man har barn. Det vigtigast är att inte vara besviken på sig själv om man inte gör eller gjorde det som man hade som mål.

#2 - - Anonym:

Ja, det stämmer precis :)
Det är svårt att planera varedan när man har barn. Det vigtigast är att inte vara besviken på sig själv om man inte gör eller gjorde det som man hade som mål.

Till top